السبت، 30 أبريل 2011

انا مش فارس ولا فتى احلام




انا مش فارس ولا فتى احلام
انا زحمة و ربكة و شغل جنان
نص بيضحك و التانى زعلان
انا شيخ فلتان
طيب شرير و جرئ و جبان
اوقات مشرق و اوقات بهتان
و ساعات سلم و ساعات تعبان
مفترى جداً و كمان غلبان
شبابيك و بيبان .... توهة عنوان
انا م الأخر عفريت لابس بدلة إنسان

هناك 13 تعليقًا:

  1. ههههههههههههه
    والله العظيم دا انتا عليك حجات ياجدع
    ايه ياعم الي بتحطه دا فضحتنييي
    الناس تقول عليا ايه دلوقتي
    صحبك عبيط ّ!!!؟؟؟؟

    يارب صبرني

    ردحذف
  2. لا حول ولا قوه الا بالله العلى العظيم ودا من ايه ده
    ماتعملش فى نفسك كده يبنى مافيش حاجه تستاهل ده كله
    نصيحه اشرب مج شاى وانت تفوق وتبقى تمام
    سلااااااااام

    ردحذف
  3. صحبي الفااشل حمااده

    ههههههههههههههه ..ياعم انا جيت جنبك بلووجي
    احط في الي انا عايزه
    وبعدين ناس مين دوول ..هو حد مصاحبك ومستحملك
    في البلد دي غيري
    يابني انا هدخل الجنه بسببك

    يارب خده ..

    ردحذف
  4. استاذ غير معروف ...

    لا حضرتك تقدر تقول صحيت من النوم
    لقيت نفسي كدا
    وبالنسبه لمج الشاي ...حاضر من عنيا
    وهاخد معاه انتي بيوتك عشان الحساسيه وكدا


    شرفت بافندم وشكراا علي النصيحه الغاليه

    ردحذف
  5. اسفه يابشمهندس لو حضرتك زعلت بس هو كلامك غريب
    شويتين يعنى اه وبمناسبه مج الشاى انااستاذه مش
    استاذ وبلاش موضوع الانتى بيوتك ده
    سلااااااااااااام

    ردحذف
  6. ههههههههههههههههههههههههههههههههه
    جاااااااااااااااااااااامده
    جداااااااااااااااااااااااااا
    بس الحاله دى بتحصل معاك كتير
    لو الرد اه نصيحه روح لدكتور
    نفسانى احسن يكون عندك انفصال فى الشخصيه

    ردحذف
  7. gehad


    ميرسي ربنا يخليكي .. انا فعلا عندي اعراض المرض دا
    غير ان عندي شلل رباعي وحول لا ارادي بكتشفو
    لما اصحي من النووم

    شكرا علي الكومنت الجميل داا
    نورتي يافندم

    ردحذف
  8. استاذه غير معرووفه للمره التانيه ...
    معلشي اصلي بطلت انجم من زمان
    اوعدك المره الجيه اجيب معايا الزار عشاان اعرف حضرتك
    ولد ولا بنت ..
    بالنسبه للكلام ..دي كلمات اغنيه "انا موش انسان"
    لفريق بلاك تيما ..ممكن تبحثي عنها وتشوفيها

    ردحذف
  9. السلام عليكم

    صراااحه المدونات دى حاجه جمييله خااااالص

    هههههههههههههههه حلوه الكلمات دى وعلى فكره معناها البعيد احلى بكتير

    very nice ,go on
    salam

    ردحذف
  10. faten


    ههههههههههههههه
    ااه جميله جداا لدرجه اني بفكرر اقفل البلووك
    ..
    بلاش ونبي معناها البعيد لحسن اخر مره طلع عندي انفصام
    في الشخصيه
    محدش عارف هيطلعلي ايه المره دي

    نوورتي البلووج
    سلاام

    ردحذف
  11. هههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    جميله اوى يا بشمهندس
    وربنا يشفيك انشاء الله من الحول اللا ارادي
    بس انت قول يا رب
    انا مجبتش حاجه من عندى انت اللى قولت

    ردحذف
  12. والله رائعة جدا

    ردحذف
  13. جميلة اوي استمر يا بطل ........

    ردحذف

shokrn mokadamn 3ala al rad