الثلاثاء، 10 مايو 2011

congratulation to me :D




انهارده بحتفل باخر امتحان ميد ترم ليا ..:D
وزي كل سنه بقضيه لوحدي :)

مووش مصدق نفسي بجددد
خلاص مفيش دح
مفيش تطبيق
مفيش تعب
مفيش واحد صاحبك رخم يوترك قبل الامتحان
بين قوسين" محمد حمااده"
يا مانت كريم يارب

يارب وفقني واحقق كل الي بحلم بيه
ووفق كل الناس :)




هناك 14 تعليقًا:

  1. هههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههههه
    هو حماده دايما كده موتر الدنيا

    ردحذف
  2. ههههههههههههههههههههه

    حماده دا السيئه الوحيده الي هطلع بيها
    من الكليه ...
    ربنا يصبركم عليه انا عارف انو معاكم
    في مشرووع التخررج :D


    منوور ياذكي

    ردحذف
  3. ياعيل يا سيس هو انا بردو الي بوترك
    ولا العكس دا انتا تشـــــــــــــل

    دا انا حتي زي النسمه واتحط علي الجرح يطييييب
    هههههههههههههههه
    دا انتا الحسنه الوحيده ليك ف حياتك انك عرفتني يا سيس :D:D

    حبيبي ياحمد :D

    سلام

    ردحذف
  4. congratulation
    I hope you all the best
    ربنا يوفقك ويحقق ليك كل احلامك
    سلاااااااااااااام

    ردحذف
  5. بيست مره واحده :D
    ربنا يكرمك ياستاذ غيرر معرووف
    والله انا ارتحتلك من غير ماعرفك :D

    ردحذف
  6. ههههههههههههههههههه اه طبعا بيست ومش اقل منها احنا هانهذر ولا ايه طبعا الافضل من غير كلام اما بالنسبه للراحه فدا العادى بتاعى
    شوفت التواضع
    يلا سلااااااااااااااام

    ردحذف
  7. ههههههههههههههه ههههههههههههه

    ربنا يخليك رفعتلي معنوياتي
    بقوول كفايا كدا لحسن اصدقك بيسسسسسسسست اززاي
    وخلاص هنتخررج شهرين :D
    مش نااوي تقول انت مين بقي
    عندي احساس اني اعرفك

    ردحذف
  8. اممممممممممممممم حاسس انك تعرفنى
    اه صح انت تعرفنى اما الاسم فامش مهم خالص
    دى اخر حاجه ممكن تفرق عموما امشى ورا احساسك
    وبعدين ماتصدقش ليه يعنى اه طبعا ان شاء الله هاتكون الافضل وربنا يوفقك ويحقق ليك كل احلامك
    قول انت يارب بس وخليك قريب منه وهو هايكرمك
    سلااااااااااااام

    ردحذف
  9. بقا انا بوترك ياسيسسسس وربنا كدااااب
    بزمتك مش بيحصل العكسسس
    الله يحرقك بوظت سمعتي بين بلوجات ومدونين مصر

    وبالنسبه لبيست دا ف قصده بيست الي بيتشرب دا عارفه :P
    ههههههههههههههههههه ال بيست ال

    سلام يا بيست

    ردحذف
  10. استااذ غير معرووف للمره السبعتاشر

    مش قولتلك احساسي مايخيبشش ابداا:D
    اهاا فعلاا الاسم دا مش مهم خالص
    دي اخرر حاجه ممكن افكرر فيها
    لحسسن تفتكرر اني عندي فضوول اني اعرفك
    اطلاااقا
    بخصوص بيست ..اكيد طبعا مغيش حاجه
    بعيده علي ربنا
    نورت البلوووج

    ردحذف
  11. اهاهههههههههههههه اههههههههههه
    ايوا ياخويا ليك حق ترد دلووقت مانت
    مقفل سيكورتي ونيورال
    بسسسسس
    باردوو يامحمد مش هتوصل لطموحك
    ههههههههههههههههههههههههههه
    وااخد بالك انت من موضوع طمووحك داا :D
    الناس دي مش من مستوانا يابني

    بخصوص بيست ..لعلمك انا طوول عمري بسسست
    بس انت الي مبتشفش :D
    منور البلوج ياجميل

    ردحذف
  12. ومين قال ان انا فكرت كده ان انت عندك فضول انك
    تعرف انا مين عارف ليه يلا مش لازم تعرف
    عموما دا مجرد كومنت يعنى وياريت كومنتاتى ماتكونش بضايقك وعارف احساسك صح وانا عرفته من ردك عليا وااااااااضح جداااا
    معلومه من غير زعل مش دايما بيكون احساسك صح
    بس غالبا بيكون صح بس مش دايما
    سلاااااااااام

    ردحذف
  13. بص والله انا بتعامل معاك / او معاكي
    علي اساس انك حد عارفني من الكليه او الفيس اوغيروو
    بس لو تعرفني بجد اكيد مش هتقوول كدا
    لاني زي مافهمت انك تفتكرني مغرور
    لكن والله ابدا انا بس متعمد اني استفزك عشان تقر وتقوول انت مين
    ولو مش عايز براحتك
    المدونه تحت امرك تكومنت زي مانت عايز

    ردحذف
  14. والله ابدا ماقصدى انك مغرور ولا حاجه وربنا ادرى بالنيه بس انا لما قولت انك عرفت انا مين لانى عارفه دماغك كويس قصدى انك زكى يلا بثبتك اهو وكفايه كده علشان ماعكش الدنيا
    وبلاش استفذاذ اكتر من كده
    يلا سلااااااااااام

    ردحذف

shokrn mokadamn 3ala al rad