الجمعة، 22 أبريل 2011

مكتوب على الحلم





عجبتني اوي القصيده دي

مكتوب على الحلم

احلم بيه اقوم فرحان يقوم يمشى مكتوب عليا اخون واحده متعرفنيش فمتغرشى ومعرفهاش ومعرفش بحبها ليه

وان فكرت فى عنيها بتكره ايه بتزعل ليه مبفهمشى ..... وان قررت ابقى حقيقى وانساها مبقدرشى

واقول مكتوب وقرر اتوب واقول اتقل بلاش اكدب اروح اكدب ومتقلشى

واسمع جوا منى كلام يتقال يفرحنى ويتعبنى يبكينى ويسعدنى ووسط الزحمة بين الضحكة والدمعه الاقينى بطلع

طاقة مكبوته علشان خاطر كلام فى الاصل ماتقلشى

اقولك كلمة من الاخر يافكره عايشة جوايا متتشفشى اكيد قلبى وقع فيكى علشان حاسس مبيشوفشى

وطلبة بسيط يغيير امته يغيير ازاى وامته يحس بالنشوة يسهرنى ... ومينمشى وامته لما يوم ازعل يواسينى

فمزعلشى ومن حلمى ماخدتش غير قرار واحد

انام تانى .... واحاول انى مااحلمشى


هناك 9 تعليقات:

  1. هى بجد جاااااااااااااامده قوة بذات للى يفهمها اوالى عاشها اكتر من الى يفهمها

    ردحذف
  2. اه هي فكرتها عجبتني اوي كانها مكتوبه عشاني
    :((

    ميرسي علي رايك مره تانيه
    ومنوره البلوج

    ردحذف
  3. بس انا ممكن اسأل سؤال هى كل حاجه بالظبط فى القصيده دى حصلت معاك حتى الخيانه سورى يعنى بس انتا قلت كأنها مكتوبه عشانك

    ردحذف
  4. تقدري تقولي كدا


    شكرا علي المتابعه

    ردحذف
  5. انا اسفه يابشمهندس لو كنت ضايقتك بس انا فعلاااا مكنتش اقصد بس تقول ايه فضول بنات بقه وانا اسفه مره تانيه وربنا يوفقك فى حياتك يارب وتنال كل الى فى بالك ويكعبلك فى الاختيار الصح على طول بس من غير ما تقع ههههههههههههههههههه انا اسفه مره ثالثه اتمنا لو تقبل اسفى

    ردحذف
  6. السلام عليكم
    قصيده جمييييييييييييييييله خاالص
    كلامتها لها معانى تحفه
    سلااام

    ردحذف
  7. gehad samy

    لا ولا يهمك انا مضايقتش ولا حااجه ..وبالنسبه للفضوول
    كل حاجه اكيد هيجي وقتها
    ادعلي بس لما اكعبل ما اققعش وتنكسر رقبتي :D

    يوو ارر ويلكمم

    ردحذف
  8. faten

    ميرسي علي رأيك ..:))
    نورتي المدوونه

    ردحذف
  9. حلوه اوى القصيده دى بس كقصيده مش حقيقه ممكن نعيشها اكيد لو حقيقه هاتكون صعبه

    ردحذف

shokrn mokadamn 3ala al rad