السبت، 19 مارس 2011

لو صباعك مش بامبي ماتجيش جانبي :D



ياااااااااااااااااااه اول مرره احس اني فرحان بجد

اول مره اكون واثق ان محدش هيصوتلي وانا قاعد في بيتنا
انا قبل كدا عمري ما اديت صوتي لاي حد علشان عارف انه مش هيوصل
لكن عمري ماحسيت ان صوتي له قيمه غير انهارده ياااااااااااااااااااااه الواحد كان مكتوم من زمااااااااااااااااااان

لاخرررررر نفس فيا بناادي بموووت وانا بحب بلااااااااااااااااادي
يابــــــــــــــــلادى يابــــــــــــــــلادى انا بحبك يا بلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااادى

هناك 5 تعليقات:

  1. السلام عليكم ورحمه الله وبركاته
    هههههههههههه
    حلو العنوان ياصحبي
    وعندك حق اول مره احس الاحساس ده
    بس انت شكلك يدي ع "لا"
    انت متقولش نعم خالص
    صحبي وعارفك
    سلام

    ردحذف
  2. السلام عليكمم
    وربنا وربنا لو طلعت قولت لا ...هظبطك وانتا عارفنيييييي

    ومتخفش من النهارده محدش هيصوتلك ...وحتي لما تموت محدش هيصوت عليك هاهاهاها
    وحلو العنوان والصوره

    سلامووووز

    ردحذف
  3. عندليب ..

    هههههههههههههههههههه
    خدت بالك انت من الصوبااع :D
    يعجبني فيك احساسك ياعندليب ..
    وبالنسبه ليه ..انا قولت نعم والله
    غيرت راي في اخر لحظه الحمد لله

    نورت ياغالي

    حمااده .......
    هههههههههههههههههههههه وربنا وربنا
    ولا تعرف تعمل حاجه :D
    يااعم اتغيرر بقي البلد كلها بتتغير
    سيب كل وااحد يعبر عن رايو .
    ومتقلقش قولت نعمم انا والبيت كلو
    سلاام

    ردحذف
  4. السلام عليكم
    حلووو العنوان اوووى
    وفعلااا الواحد مبسوط جداا
    يارب بقا نكون دايماا افضل
    نيس توبيك
    سلام

    ردحذف
  5. faten

    مرسي علي رايك ..
    اه فعلاا امبارح دا كان يوم مش عادي
    وان شاء الله مصر هتتقدم للاحسن
    نورتي المدونه :(

    سلام

    ردحذف

shokrn mokadamn 3ala al rad