الجمعة، 24 يوليو 2009

رمضاااان كرررررررريم



كل سنه وانتم طيبين بمناسبه الشهر الكريم.........

تقدرا تسيبوا تعليقات او اضافات او حتي رايكم هناعن المدونه بشكل عام هنا

هناك 9 تعليقات:

  1. كل سنه وانت طيب يا حبيب قلبي

    ردحذف
  2. شيكس :وانت طيب ياحبي بس مش كنت تقول مين

    ردحذف
  3. واحد صاحبك وخلاص بس ايه الشغل الجامد ده

    ردحذف
  4. مبروك على المدونه الجديده تعيش وتجدد بس شغل جامده عقبال ما تمتلئ تعليقات والواحد مش عارف يكتب تعليقه فين ههههه

    مين انا مش مهمبس خذ امضائى واعرف انا مين لو شاطر سلأموززز يا ابو حميد

    < T S H>

    ردحذف
  5. الله يبارك فيك
    انا حقعد اقضيها تخمينات بقي علي طول ولا ايه
    انا شكلي هشيل "غير معروف" دي واريح نفسي
    ههههههههه
    علي العموم ميرسي علي الرد

    ردحذف
  6. رمضان كريم علينا كلنا
    مبروووووووووووووك الافتتاح
    كده يا وحش تغيب علنا وما تسالش
    ومبروك النتيجه كمان يا صاحبي
    محمود صلاح

    ردحذف
  7. كل سنه وانتا بالصحه والسعاده
    صمت المشاعر

    ردحذف
  8. محمود صلاح
    مبروك عليك انت الامتياز ياسيدي مين ادك بس باردو مش هتنازل عن الوجبه ومش في اي مكان في المكان الي انا احدده
    المكان ولا انت نسيت
    "من فات قديمه مات"
    ههههههه يالا سلام

    ردحذف
  9. صمت المشاعر
    ميرسي علي مرورك واهلا بيك في المدونه

    ردحذف

shokrn mokadamn 3ala al rad